søndag 8. september 2013

Damp på fest!

Var på 20 års reunion med skolen igår . En kanonbra kveld. Jeg hadde selfølgelig med meg 3 E-sigger med forskjellige smaker. Disse gikk varme rundt i lokalet iløpet av kvelden, mange nysgjerrige sjeler. Noen skeptikere var det også, som f.eks hadde lest dette : E-SIGARETTER ER FARLIG som overskrift. Hadde de lest litt lenger ned i denne artikkelen, så står det videre, hvis barn kommer i kontakt og drikker nikotin væsken bla bla bla- Veldig irriterende vinkling fra media...jaja-
Tror ivertfall at noen av røykerne på festen synes damping virket litt spennende.
Jeg satt jo selvfølgelig inne å koste meg med dampen, mens røykerne måtte ut :)

Vape on!


3 kommentarer:

Unknown sa...

Hehe.. D va jo litt kult å se kor mange som ville testa d ut! bare så vidt at du fekk me deg alle jem ijenn såg eg!! kjempekos den kvelden:)

Unknown sa...

Ja, var ein kanonkveld. Eg måtte kjempa for E-siggen min ja, stemme det, hehe.

Anonym sa...

Å ta med e-sigaretten på fest er en skikkelig oppmerksomhetsboost;) Dette fikk jeg erfare også. Det ble en del reklame for e-sigg for å si det sånn. Er lurt å ha med sprit servietter i veska for mange skal prøve et trekk av e-siggen.
Pluss det er mye finre tilbehør enn en vanlig røyk:)

Hilsen Helene